Конструктор Lego та трохи сміливості (епізод 3)
Завдяки своїй експертизі у сфері електричних транспортних засобів, досвіду в роботі з Formula 1, а також власному ентузіазму й відданості команд з інженерії, розробки та контролю, Renault створив інноваційний гібридний E-TECH силовий агрегат. Мало кому відомо, що він був винайдений та розроблений дещо незвичайним і дуже надихаючим способом. Ніколя Фремо, експерт з гібридної архітектури Renault, згадує останні рішення, які привели двигун E-TECH до того вигляду, який сьогодні можна споглядати під капотом перших вироблених моделей.
Після перших запусків прототипів, які підтвердили функціонування системи E-TECH, народженої з простої моделі LEGO декількома місяцями раніше, команда розробників стала на першу важливу сходинку: показ «справжнього» автомобіля впродовж 18 місяців, встановлених Жераром Детурбе після того, як він дав згоду на розробку цієї гібридної технології. Саме під капотом Dacia Sandero перша версія двигуна E-TECH «частково публічно» дебютувала на Innov'Days 2012 року, заході, на якому співробітники Групи дізнавались про останні розроблювані технологічні інновації.
Водночас Renault мала вирішити завдання керівництва: розробити автомобіль, здатний споживати менше 2 л на 100 км. Цю роль повинен був зіграти прототип EOLAB. Представники різних команд (інженери, дизайнери, фахівці з аеродинаміки й т.д.) на чолі з Лораном Топеном працювали над трьома основними напрямками: полегшенням платформи та кузова автомобіля, його покращеною аеродинамікою і максимально економічною трансмісією. Зустріч між командами розробників моторизації E-TECH була неминуча.
«Об'єднання EOLAB і E-TECH незабаром стало очевидним рішенням, оскільки для завершення проекту потрібно було одночасно знайти більш легке авто і впровадити в нього силовий агрегат за допомогою інноваційних технологій. Перед нами було два шляхи для виконання вимог Renault, іншими словами, надання розумного й економічного рішення, доступного для всіх».